Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura reklamacyjna

Jak przebiega proces reklamacji produktu?

  • Kontakt z nami - zgłoś nam reklamację gwarancyjną wysyłając wiadomość email na adres [email protected] lub telefonicznie dzwoniąc na 601 966 792
  • Formularz – wypełnij formularz reklamacyjny
  • Odbiór - umówimy kuriera, który odbierze od Ciebie reklamowany towar lub poprosimy o zwrot towaru przez Paczkomaty InPost.
  • Ekspertyza - specjalistyczny serwis przeprowadzi badanie towaru.
  • Decyzja - wydamy decyzję, o której poinformujemy Cię mailowo, na piśmie lub telefonicznie.

Wynik reklamacji

Decyzja pozytywna:

  • Naprawa - jeśli to możliwe w pierwszej kolejności produkt zostanie naprawiony, a wymagające tego części zostaną wymienione na nowe.
  • Wymiana - w przypadku braku możliwości naprawy produktu, wymienimy go na nowy. Przesyłkę bezpłatnie dostarczymy na wskazany adres.
  • Zwrot środków - w sytuacji braku możliwości naprawy oraz wymiany produktu na nowy, dokonamy zwrotu środków finansowych. Środki otrzymasz na kartę, z której dokonywana była płatność albo na rachunek bankowy, jeśli płatność dokonywana była przelewem tradycyjnym lub przy odbiorze towaru. Zwrot pieniędzy nastąpi po potwierdzeniu faktury korygującej, która zostanie wysłana na adres e-mail podany w zamówieniu.

Decyzja negatywna:

  • Zwrot produktu - jeżeli zdecydujesz się na zwrot produktu, reklamowany produkt zostanie odesłany na wskazany przez Ciebie adres.
  • Utylizacja - jeżeli zdecydujesz się na utylizację, produkt zostanie zniszczony z zachowaniem obowiązujących przepisów w zakresie ochrony środowiska.

Co zrobić, gdy przesyłka jest uszkodzona?

Dostawa kurierem:

  • Przed odebraniem przesyłki od kuriera sprawdź, czy karton i opakowanie produktu nie są uszkodzone. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, możesz odmówić przyjęcia paczki – w takiej sytuacji pilnie poinformuj nas o tym fakcie.
  • W przypadku stwierdzenia uszkodzeń towaru, niewidocznych w momencie odbioru zamówienia od kuriera, konieczne jest sporządzenie protokołu szkody w dniu odebrania przesyłki.

Dostawa do paczkomatu:

  • Po wyjęciu przesyłki z paczkomatu - jeśli masz zastrzeżenia co do stanu przesyłki lub jest ona uszkodzona, nie zamykaj skrytki, z której została ona wyjęta. Umieść przesyłkę z powrotem w skrytce. Wybierz odpowiednią opcję na ekranie paczkomatu lub w aplikacji mobilnej i postępuj według wyświetlanych komunikatów.
  • W przypadku stwierdzenia uszkodzeń towaru, niewidocznych w momencie odbioru przesyłki z paczkomatu, konieczne jest sporządzenie protokołu szkody w dniu odebrania przesyłki.

W przypadku wszelkich uszkodzeń towaru, prosimy o pilne poinformowanie nas o takiej sytuacji wysyłając opis sprawy wraz ze zdjęciami na adres [email protected] - pamiętaj o bezzwłocznym spisaniu protokołu szkody!

Witryna stworzona na platformie